Step 1: manual sales leads
Wij hebben in de CRM app onze leads handmatig aangemaakt. Hier kan u twee screenshots zien van onze leads dat we handmatig hebben ingebracht. De clothingstore heeft een hele grote bestelling binnengebracht dus zouden we graag contact met hun opnemen om een meeting te plannen om paar zaken te bespreken.


Step 2: Automatic sales leads
We hebben ook voorzien dat onze klanten en leads contact kunnen opnemen met ons als er eventuele vragen zijn. Dit hebben we gedaan met behulp van de applicatie Webform.

Step 3: Convert
Hieronder ziet u dat wij een call hebben gepland met onze grootste klant. Zij zijn heel belangrijk dus zouden we graag een meeting willen plannen met hun om een paar dingen te bespreken. Deze meeting voorzien wij te doen over twee dagen zodat we onze meeting optimaal kunnen voorbereiden.


Step 4: Sales funnel
Als manager is het belangrijk dat je relevante resultaten kan raadplegen als je wilt dat je bedrijf blijft winst maken. Hiervoor moet je natuurlijk een nauwkeurige analyse kunnen uitvoeren op specifieke bedrijfsgegevens. Hieronder ziet u de analyse van onze pipeline.
